اخبار تکنولوژی

طرح مفهومی جدیدی از سرفس فون و ویندوز ۱۰.۱ موبایل


Surface-Phone-Concept new


مدت‌هاست که خبرهایی راجع به پرچم دار آینده‌ی مایکروسافت می‌شنویم و از آن جا که گفته شده دیگر گوشی جدیدی از سری لومیا معرفی نخواهد شد، بسیاری عقیده دارند که این دستگاه، از خانواده‌ی سرفس خواهد بود و احتمالاً سرفس فون نام گذاری خواهد شد. اکنون یک طراح خوش ذوق ایرانی، اقدام به ساخت یک طرح مفهومی زیبا از سرفس فون و نسخه‌ی بعدی ویندوز ۱۰ کرده است. برای مشاهده‌ی تصاویر این طرح مفهومی، در ادامه با فونیوز همراه باشید. 

ادامه مطلب ...

اخبار تکنولوژی

یوبیسافت: نینتندو NX واقعاً عالی است و پتانسیل بالایی دارد




ایو گیلمو، مدیر عامل یوبیسافت ، در جلسه‌ی گزارش مالی یوبیسافت گفت که از نظر آنها نینتندو NX، کنسول بعدی نینتندو ، عالی به نظر می‌رسد و می‌تواند به رشد دوباره‌ی این صنعت کمک کند. برای آگاهی از جزئیات بیشتر با فونیوز همراه باشید. 

ادامه مطلب ...

اخبار خودرو

بی‌ ام‌ و و ۲۱ نکته‌ ای که درباره آن نمی‌ دانستید


بی‌ ام‌ و و ۲۱ نکته‌ ای که درباره آن نمی‌ دانستید


بی ام و یکی از قدیمی‌ترین و مطر‌ح‌ترین خودروساز‌های جهان است که تاریخچه‌ی گسترده‌ای را در پس خود دارد. محصولات این شرکت نام‌ و آشنای آلمانی در کلاس خود جز بهترین‌های جهان هستند. در این مقاله به نکات خواندنی در خصوص بی‌ام‌و اشاره کرده‌ایم که به احتمال قوی از آن‌ها بی‌خبر هستید. همراه فونیوز باشید. 

ادامه مطلب ...
BMW

اخبار خودرو

سیتروئن از C3 مدل ۲۰۱۷ رونمایی کرد


سیتروئن از C3 مدل ۲۰۱۷ رونمایی کرد

سیتروئن جدیدترین مدل هاچبک C3 را معرفی کرد.این خودرو بر پایه‌ی جدیدترین پلتفرم این شرکت فرانسوی ساخته شده است. با فونیوز همراه باشید تا از جزئیات سیتروئن C3 مدل ۲۰۱۷ مطلع شوید.

ادامه مطلب ...

اخبار تکنولوژی

برای اپل در ایران چه رخ خواهد داد؟!



همانطور که می‌دانید طرح رجیستری موبایل سبب شده تا تب محصولات شرکت اپل افزایش یابد و افزایش قیمت گریبان گیر این محصولات بسیار پرفروش و مهم شود. حالا قصد داریم نگاهی عمیق به مسئله شرکت اپل پس از اجرای رجیستری داشته باشیم. در ادامه با فونیوز همراه باشید. 

ادامه مطلب ...

اخبار خودرو

معرفی بی‌سروصدای مزدا 3 مدل 2017



مزدا در سکوت کامل خبری، فروش فیس‌لیفت mazda 3 مدل 2017 را در ژاپن آغاز کرد. مزدا 3 جدید با همان ظاهری سابق ولی با چند آپشن جدید به بازار آمده است. 

ادامه مطلب ...

اخبار

باتری کیسی که روح اندروید را در کالبد آیفون می‌دمد!



یک شرکت چینی باتری کیسی برای آیفون ساخته است که با اتصال آن به آیفون‌های 6 و 6اس می‌توان سیستم عامل اندروید را بدون هیچ دردسری روی گوشی اجرا کنید و از آن استفاده کنید. 

ادامه مطلب ...