اخبار تکنولوژی

پیش فروش گلکسی نوت 7 با قیمت ۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان در ایران آغاز شد



پیش‌فروش جدیدترین گوشی سامسونگ، گلکسی نوت7 از دیروز،۳۰ مرداد ۱۳۹۵، در ایران آغاز شد. 

ادامه مطلب ...

تعمیر Galaxy Note 7 آسان نیست؛ مراقب آن باشید



فبلت محبوب سامسونگ، گلکسی نوت 7، بالاخره روانه بازار می‌شود و انتظار طرفداران این برند به سر می‌رسد. در این مقاله می‌خواهیم روند تعمیر این فبلت را بررسی کنیم. در نهایت به این سوال پاسخ می‌دهیم که آیا تعمیر گلکسی نوت 7 آسان‌تر از گلکسی اس7 است؟ 

ادامه مطلب ...

اخبار تکنولوژی

در تست مقاومت پوشش گوریلا گلس 5 گلکسی نوت 7 خش برداشت؛ کورنینگ پاسخ داد


در تست مقاومت پوشش گوریلا گلس 5 گلکسی نوت 7 خش برداشت؛ کورنینگ پاسخ داد


شرکت Corning تولیدکننده‌ی پوشش‌های معروف گوریلا گلس است که به عنوان مقاوم‌ترین پوشش‌های صفحات نمایش تلفن‌های همراه در برابر شکستن شناخته‌ می‌شوند. به تازگی ویدیویی از تست مقاومت آخرین محصول کورنینگ، گوریلا گلس ۵ در برابر خراشیدگی منتشر شده که نشان می‌دهد این پوشش در محافظت از گلکسی نوت ۷ موفق نبوده، بنابراین کورنینگ در این زمینه پاسخ داده است. با فونیوز همراه باشید. 

ادامه مطلب ...

اخبار تکنولوژی

اپل هفتمین بتای توسعه دهندگان و ششمین بتای عمومی را برای iOS 10 منتشر کرد



اپل پیش از این هر چند هفته یک بار در روزهای سه شنبه اقدام به انتشار نسخه های بتای iOS 10 می نمود، اما به تازگی این روند را کنار گذاشته و با اینکه آخرین بتا را روز دوشنبه منتشر کرده بود، به تازگی نسخه بتای جدیدی را در روز جمعه در دسترس کاربران قرار داده. 

ادامه مطلب ...

اخبار تکنولوژی

استور ویندوز ۱۰ با رفع باگ بزرگی به روز رسانی شد


windows-store-tiles-10_story


با به روز رسانی سالگرد استور ویندوز ۱۰ چه در موبایل و چه در دسکتاپ و اکس باکس دستخوش تغییرات چشمگیری شد. این تغییرات به بهبود رابط کاربری و تجربه کاربری، حس بهتری را در زمان استفاده از فروشگاه ویندوز ۱۰ به کاربر منتقل میکرد. حتی مایکروسافت به همین بسنده نکرد و نسخه وب استور را نیز همانند دیگر دستگاه های ویندوز دچار تغییر و تحول کرد که این اقدام در راستای یکپارچگی هرچه بیشتر ویندوز ۱۰ صورت گرفت. اما مثل اینکه قرار نیست آپدیت های این چنینی مایکروسافت خالی از عیب باشند. برای اطلاعات بیشتر درباره باگ بزرگ استور ویندوز ۱۰ با فونیوز همراه باشید.  ادامه مطلب ...

اخبار تکنولوژی

انتشار رندر جدیدی از ساعت هوشمند ذن واچ 3 با بدنه گرد



به تازگی رندر جدیدی از ساعت هوشمند ZenWatch 3 ایسوس در فضای مجازی منتشر شده که شایعه بهره گیری از طراحی گرد در آن را تایید کرده و وجود چند دکمه در کنار بدنه را نمایان می سازد. اگرچه استفاده از بدنه گرد در ذن واچ 3 دیگر برای کسی جای تعجب ندارد، اما باید توجه داشت که هنوز هیچ چیز از سوی ایسوس به صورت رسمی تایید نشده است  ادامه مطلب ...

اخبار تکنولوژی

اینتل: USB Type-C فقدان جک 3.5 میلی‌متری را جبران می‌کند



به نظر می‌رسد شرکت‌های تکنولوژی برای حذف جک 3.5 میلی‌متری صدا تصمیم جدی گرفته‌اند. بعد از شایعات مربوط به حذف این درگاه ارتباطی در آیفون 7، اینتل نیز از این تصمیم اپل حمایت کرده است. 

ادامه مطلب ...