اخبار تکنولوژی

استور ویندوز ۱۰ با رفع باگ بزرگی به روز رسانی شد


windows-store-tiles-10_story


با به روز رسانی سالگرد استور ویندوز ۱۰ چه در موبایل و چه در دسکتاپ و اکس باکس دستخوش تغییرات چشمگیری شد. این تغییرات به بهبود رابط کاربری و تجربه کاربری، حس بهتری را در زمان استفاده از فروشگاه ویندوز ۱۰ به کاربر منتقل میکرد. حتی مایکروسافت به همین بسنده نکرد و نسخه وب استور را نیز همانند دیگر دستگاه های ویندوز دچار تغییر و تحول کرد که این اقدام در راستای یکپارچگی هرچه بیشتر ویندوز ۱۰ صورت گرفت. اما مثل اینکه قرار نیست آپدیت های این چنینی مایکروسافت خالی از عیب باشند. برای اطلاعات بیشتر درباره باگ بزرگ استور ویندوز ۱۰ با فونیوز همراه باشید. 

به روز رسانی سالگرد بزرگترین به روزرسانی ویندوز ۱۰ تا به امروز بوده و همچنین بزرگترین باگ استور تا به امروز را نیز با خود به همراه داشت! هر از چند گاهی در سیستم عامل کمپانی های بزرگی مانند مایکروسافت و اپل و گوگل، باگ هایی کشف می شود که پس از فاش شدن آنها، کاربر از خود می پرسد که کارکنان این شرکت ها، چگونه عملیات Debug کردن یا رفع مشکلات نرم افزاری را انجام می دهند که نرم افزار یا سیستم عامل مورد بحث توانسته با چنین باگی منتشر شود!

اینها همگی مقدمه ای بود بر معرفی باگ بزرگ مورد بحث. با وجود این باگ کاربر میتوانست هرگونه نرم افزار پولی را به رایگان خریداری کند! حتی عده ای نیز گزارش کردند که برخی برنامه های ویندوز ۱۰ دسکتاپ که برای ویندوز موبایل در دسترس نبود و یا عرضه نشده بود را نیز برای موبایل خود دریافت کرده اند؛ مانند برنامه Polar که توسط خود بنده بر روی لومیا ۱۵۲۰ نصب شد؛ در صورتی که این برنامه تنها برای دسکتاپ در دسترس است.


windows store


تیم فونیوز بخاطر مشکلاتی که ممکن بود برای کاربرها رخ دهد از گزارش این باگ امتناع کرد؛ زیرا ممکن بود اکانت کسانی که به سو استفاده از این مشکل می پردازند بلاک شده و دیگر دسترسی به محتوای موجود در اکانت ممکن نباشد. به هر حال امروز به روزرسانی ای برای استور منتشر شد که مشکل نامبرده در آن مرتفع شده است.

آیا شما از باگ مورد بحث اطلاع داشتید؟ تجربیات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد