اخبار

باتری کیسی که روح اندروید را در کالبد آیفون می‌دمد!



یک شرکت چینی باتری کیسی برای آیفون ساخته است که با اتصال آن به آیفون‌های 6 و 6اس می‌توان سیستم عامل اندروید را بدون هیچ دردسری روی گوشی اجرا کنید و از آن استفاده کنید.  

شکی در طراحی خوب و کم‌نقص گوشی‌های آیفون اپل نیست. دستگاهی که کاملا با سیستم عامل iOS هماهنگی دارد و همه چیز را سریع و روان اجرا می‌کند. از طریف دیگر سیستم عامل اندروید نیز قابلیت‌های خاص خود را دارد که آن را از جهات مختلف نسبت به iOS پیش می‌اندازد.
اگرچه ممکن است کاربران عادی آیفون در زندگی روزمره نیازی به اندروید پیدا نکنند، کاربران حرفه‌ای، که بیشتر با دنیای موبایل سروکار دارند، گاهی نیاز پیدا می‌کنند به سیستم عامل اندروید دسترسی داشته باشند.

یک شرکت چینی به نام Mesuit کیسی برای آیفون 6، آیفون 6اس، آیفون 6 پلاس و آیفون 6اس پلاس تولید کرده است که می‌تواند به عنوان یک باتری کمکی مورد استفاده قرار گیرد. اما چیزی که این باتری کیس را خاص می‌کند امکان اجرای سیستم عامل اندروید روی آیفون است!

درون این کیس یک دستگاه کامل موبایل با قابلیت نصب سیم کارت وجود دارد که از نسخه شخصی‌سازی شده اندروید به نام Mesuit OS 1.0  بهره می‌برد. این باتری کیس، برخلاف موارد مشابه، فاقد نمایشگر مجزاست در نتیجه برای نمایش تصاویر از صفحه آیفون استفاده می‌کند.

پس از اتصال باتری کیس Mesuit با پورت لایتنینگ به آیفون، کاربر با اجرای اپلیکیشن مخصوصی قادر به اجرای اندروید خواهد بود. این کیس همچنین در سه ظرفیت 32، 64 و 128 گیگابایتی به فروش می‌رسد که می‌تواند حافظه جانبی لازم برای گوشی آیفون شما را فراهم کند.

باتری کیس Mesuit، فعلا برای آیفون‌های 6 و 6اس، با قیمت 150 دلار در چین به فروش می‌رسد. شرکت سازنده این کیس قول داده است به زودی محصول مشابه‌ای را این بار برای گوشی‌های اندروید وارد بازار کند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد