اخبار

تصاویر جدید از آنر 9، حذف جک 3.5 میلی‌متری هدفون را تایید می‌کند



به نظر می‌رسد حذف جک 3.5 میلی‌متری هدفون که ابتدا از سوی اپل صورت گرفت، در حال تبدیل شدن به یک اپیدمی در میان سازندگان گوشی‌های هوشمند است. 

با پیشرفت تکنولوژی، کمپانی‌های سازنده گوشی‌های هوشمند روی به استفاده از ابزار جدید و بهتر در محصولات خود می‌آورند. یکی از این اتفاقاتی که به تازگی به برنامه کمپانی‌ها وارد شده، حذف جک 3.5 میلی‌متری هدفون و جایگزینی آن با USB نوع C است.

اپل و اچ تی سی از پیشگامان این اتفاق بودند و به نظر می‌رسد سایر شرکت‌ها قصد پیروی از آنها را دارند. به نظر می‌رسد آنر، کمپانی چینی که مسئولیت ساخت گوشی‌های لوکس هواوی را برعهده دارد نیز قصد معرفی محصولی پرچم‌دار بدون جک 3.5 میلی‌متری را دارد.

نخستین تصویری که از آنر 9 به بیرون درز کرد، شباهت زیاد آن با مدل قبلی را نشان می‌داد اما از بخش پایینی دستگاه اطلاعاتی ارائه نمی‌کرد.

به هر روی تصاویر جدیدی از این گوشی به بیرون درز کرده که جزئیات بیشتری در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این تصاویر آنر 9 را از زوایای بیشتری از جمله بالا و پایین دستگاه نمایش می‌دهند.

ظاهرا آنر تصمیم به حذف جک 3.5 میلی‌متری گرفته و در پایین پرچم‌دار بعدی آنر، تنها اسپیکرها و USB نوع C را می‌بینیم.





تصویر دیگری نشان می‌دهد که چینش دوربین دوگانه و نیز طراحی کلی آنر 9، شباهت زیادی به مدل قبلی خواهد داشت. بزرگ‌ترین تغییر جابه‌جایی اسکنر اثرانگشت از پشت دستگاه به کلید هوم در پنل جلویی است.

به جز این، تغییر دیگری در آنر 9 نسبت به مدل قبلی به چشم نمی‌خورد. البته باید اشاره کنیم با وجود شباهت این تصاویر به طرح‌های قبلی، از آن جا که تصاویر رسمی نیستند، نمی‌توان به آنها اتکا کرد و باید منتظر خبرهای بیشتری از آنر 9 باشیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد