کنسول بازی

نینتندو سوئیچ با هواپیما به دست مشتریان می‌رسد



نینتندو برای برآورده کردن نیازهای بازار مجبور شده کنسول بازی سوئیچ را با استفاده از خطوط هوایی به دست مشتریان برساند. 
ارسال مرسوله‌ها از طریق خطوط هوایی معمولا هزینه بیشتری را در مقایسه با روش‌های دیگر به همراه خواهد داشت. اگر قصد داشته باشید صدها هزار دستگاه از یک محصول الکترونیکی را از این طریق ارسال کنید، هزینه‌های شما سر به فلک خواهد گذاشت. با وجود این، در صورتی که احساس کنید به علت تقاضای زیاد، با کاهش شدید عرضه محصول در بازار روبرو خواهید شد، چاره‌ای به جز استفاده از راهکار انتقال هوایی محصولات نخواهد بود. نینتندو هم در ماجرای توزیع کنسول جدید خود یعنی سوئیچ با چنین شرایطی روبرو شده تا به علت تقاضای زیاد در بازار مجبور شود این کنسول را از طریق خطوط هوایی به دست مشتریان برساند. 
نینتندو تایید کرده از آغاز عرضه این کنسول به بازار در ماه مارس تا به اینجای کار، 2.7 میلیون دستگاه کنسول سوئیچ را در سراسر جهان به فروش رسانده است. البته اگر نینتندو با مشکلات تامین نیازهای بازار روبرو نشده بود می‌توانست این تعداد را به مراتب افزایش دهد.
سخنگوی نینتندو در گفتگو با وال استریت ژورنال تایید کرده این شرکت کنسول‌های سوئیچ را با هواپیما جابه‌جا کرده تا بتواند نیازهای مشتریان را به‌طور کامل برطرف کند. این شرکت معمولا از گزینه ارزان قیمت‌تر یعنی انتقال محموله‌ها با کشتی استفاده می‌کرد تا کنسول جدید خود را به دست خریداران در قاره‌های مختلف برساند.

منبع: Ubergizmo

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد