اخبار تکنولوژی

انتشار گزارشی مبنی بر انفجار نکسوس 6P در هنگام شارژ شدن



به نظر می رسد سریال انفجار ناگهانی تلفن های هوشمند قرار نیست به این زودی ها پایان بیابد. پیش از این اخبار متعددی در خصوص منفجر شدن آیفون های اپل یا موبایل های سامسونگ منتشر شده بود. اما اکنون خبر انفجار یک موبایل از سری نکسوس گوگل کاملاً جدید و بدون سابقه است. به نظر می رسد یکی از کاربران وبسایت ردیت (Reddit) با چنین مسئله ای مواجه شده و موبایل نکسوس 6P او در هنگام شب منفجر شده است. 

می توان در حال شارژ بودن دستگاه ها در هنگام وقوع حادثه را وجه تشابه اکثر گزارش های مربوط به انفجار یا آتش گرفتن تلفن های هوشمند دانست. صاحب این موبایل نکسوس، در شرح این حادثه گفته است:

«در ساعت ۳ بعد از نیمه شب با صدای بلندی از خواب بیدار شدم و ابری از دود در بالای سرم می چرخید و موبایلم داشت با شعله ای قرمز می سوخت. من از نوامبر 2015 تا به امروز همیشه موبایل خود را با شارژر و کابل USB-C اصلی موجود در جعبه شارژ کرده ام، اما حالا تلفن و کابل کاملاً سوخته اند.»

هنوز گوگل واکنشی رسمی به این اتفاق نشان نداده و تحقیقی در مورد علت حادثه انجام نشده است، اما در حوادث قبلی به طور معمول استفاده از کابل غیر اصلی عامل داغ شدن بیش از حد و انفجار موبایل های مختلف اعلام شده بود.

خوشبختانه صاحب نکسوس 6P مورد نظر جز خراشی سطحی، آسیبی ندیده و شعبه کانادایی گوگل قرار است تا مشخص شدن وضعیت، موبایلی جایگزین را در اختیار این فرد قرار دهد.


منبع:ubergizmo

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد