اخبار تکنولوژی

اکنون می توانید گوشی HP Elite x3 را در انگلستان سفارش دهید


hp-elite-x3-c


شرکت اِچ پی پیش فروش گوشی قدرتمند HP Elite x3 را در انگستان آغاز کرده است. گوشی که به عقیده بسیاری از طرفداران گوشی های ویندوزی یک گوشی فوق العاده قدرتمند، زیبا و خوش ساخت می باشد. برای توضیحات تکمیلی با فونیوز همراه باشید. 

همان طور که گفته شد، شرکت اِچ پی پیش فروش گوشی قدرتمند HP Elite x3 را در انگستان آغاز کرده است. پس اگر شما نیز در انگلستان زندگی می کنید، قادر خواهید بود با پرداخت ۷۰۶.۸۰ پوند (تقریبا ۹۱۰ دلار) با احتساب مالیات بر ارزش افزوده و پس از گذشت ۵ تا ۱۰ روز کاری این گوشی فوق العاده را دریافت نمایید.


hp-elite-x3-uk


اگر شما از مشخصات Elite x3 بی خبر هستید باید بگوییم که این دستگاه مجهز به پردازنده‌ی اسنپ دراگون ۸۲۰ کوالکام، صفحه نمایش ۵.۹۶ اینچی WQHD از نوع AMOLED، حافظه‌ی رم ۴ گیگابایت، حافظه‌ی ذخیره سازی داخلی ۶۴ گیگابایت و یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی در پشت، می‌باشد. این دستگاه همچنین دارای یک دوربین جلوی ۸ مگاپیکسلی، اسکنر اثر انگشت، اسکنر عنبیه چشم و پشتیبانی از کانتینیوم نیز می‌باشد.

این گوشی می تواند برای مدت طولانی یکی از بهترین گوشی های اجرا کننده ی ویندوز ۱۰ موبایل باشد و با دریافت به روز رسانی رد استون نیر حسگر اثر انگشت آن فعال خواهد شد.


منبع : MSPOWERUSER

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد