اخبار تکنولوژی

انتشار آپدیت ویندوز 10 موبایل در هفته جاری



طبق گزارش‌های رسیده، آپدیت ویندوز 10 موبایل که در سالگرد انتشار این سیستم عامل عرضه می‌شود، هفته آینده برای گوشی‌های ویندوز فونی منتشر می‌شود. لومیاهای آنلاک و دیگر گوشی‌ها با ویندوز 10 موبایل، این آپدیت را روز 9 اوت دریافت می‌کنند در حالی که که گوشی‌های سایر اپراتورها 16 اوت آپدیت می‌شوند.  در گزارش آمده است که اختلاف زمانی یک هفته‌ای بین انتشار آپدیت برای گوشی‌های آنلاک و سایر گوشی‌ها به اپراتورها این امکان را می‌دهد که ویژگی‌ها و بهبودهای آپدیت را آزمایش کنند. البته زمان گفته شده قطعی نیست و ممکن است در دقایق آخر نیز در برنامه زمانی تغییراتی ایجاد شود.

خوب است بدانید که مایکروسافت پیشتر هم در مورد تاریخ 9 اوت برای انتشار آپدیت ویندوز 10 موبایل، صحبت‌هایی کرده و در حساب کاربری توییر لومیا هند اشاره‌ای به این موضوع شده بود. اگرچه توییت لومیا هند سوالی بود اما مشخص بود که با اطلاع از تاریخ آپدیت انجام شده زیرا پس از مدتی توییت حذف شد.

در حالی که تنها چند روز از انتشار آپدیت سالانه ویندوز 10 می‌گذرد مایکروسافت در مورد آپدیت‌های آینده این سیستم عامل نیز خبرهایی داده است. هرچند اشاره‌ای به ویژگی‌ها نشده اما گفته شده این شرکت قرار است سال آینده دو آپدیت بزرگ برای ویندوز 10 منتشر کند. این آپدیت با نام Redston 2 احتمالا با عرضه سرفیس پرو و سرفیس بوک جدید منتشر می‌شود.



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد