اخبار تکنولوژی

فبلت مبتنی بر ویندوز ۱۰ موبایل Holofone با پروژکتور داخلی از راه رسید!


akyumen-holofone-press-2


کمپانی Akyumen از یک فبلت ۷ اینچی با نام Holofone رونمایی کرد. این دستگاه غول پیکر مجهز به پردازنده ی Cherry Trail شرکت اینتل می باشد و سیستم عامل ویندوز ۱۰ موبایل را اجرا می کند. همچنین این فلت مجهز به یک پروژکتور داخلی نیز می باشد که در نوع خود منحصر به فرد است. در ادامه با فونیوز همراه باشید تا با این دستگاه عجیب بیش تر آشنا شوید.  

برجسته ترین ویژگی Holofone، جدا از صفحه نمایش عظیم ۷ اینچی آن، پروژکتور داخلی تعبیه شده بر روی آن است. پروژکتور ۳۵ لومنی این فبلت به شما اجازه می دهد در هر کجا که هستید، با تصویر کردن، تجربه ی ویندوز دسکتاپ کامل را داشته باشید.

این فبلت مجهز به یک پردازنده ی ۴ هسته ای اینتل Cherry Trail 8300 و چهار گیگابایت حافظه ی رم می باشد. همچنین این دستگاه دارای ۱۲۸ گیگابایت حافظه ی داخلی است که با استفاده از کارت حافظه ی microSD می توان آن را ارتقا دارد. Holofone در پشت خود دارای یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی و در جلو دارای یک دوربین ۵ مگاپیکسلی می باشد و به یک باتری ۳۵۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز شده است.

در حال حاضر فبلت Holofone در پکیج های مختلفی برای پیش فروش در دسترس قرار دارد. پکیج پایه شامل فبلت، قلم استایلوس Sabertooth، هدفون، یک پایه برای دستگاه و یک محافظ صفحه نمایش خواهد بود و ۷۵۰ دلار قیمت دارد. پکیج Premium علاوه بر موارد موجود در پکیج پایه، یک پایه با باتری داخلی و یک بلندگوی بلوتوثی نیز به همراه دارد و قیمت آن ۸۵۰ دلار است. پکیج پیشرفته علاوه بر موارد موجود در پکیج Premium، شامل یک کنترلر بازی نیز می باشد و قیمت در نظر گرفته شده برای آن، ۹۵۰ دلار می باشد. همچنین پکیجی با نام Education نیز در نظر گرفته شده که شامل مجموعه ای از لوازم جانبی پایه خواهد بود و ۶۰۰ دلار قیمت دارد.

قرار است فبلت Holofone در تاریخ ۱ آگوست در دسترس خریداران قرار بگیرد.

نظر شما در مورد این فبلت چیست؟


منبع : WINDOWSCENTRAL

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد